18 Şubat 2011 Cuma

Spontaneous vol 1787





Hani yıllardır oturup konuşamadığınız bir arkadaşınızla buluştuğunuzda çeneniz düşer ya işte bugün tam anlamıyla bunu yaşadık Işık ile. Herkesi, herşeyi konuştuk anlattıkça anlattık hatta doymadık haftaya birde nargile yapalım diye anlaştık. İki haftadır Işık ile buluşma ayarlamaya çalışıyoruz o beni aradığında ben ben onu aradığımda o müsait olmuyordu. Önceden planladıklarımızda ise iki kere ben bir kere o ekti buluşmamızı. En sonunda bugün tatil olan günümü seçmeliyle doldurmama lanet okurken hoca erken bıraktı ve sabahın köründe Santralde kalakaldım. Işığı aradım, uyuyormuş "gel kahvaltı edelim dedim", 30 dakika olmamıştı buluştuğumuzda.-Ben arkadaşın böylesini severim- Güzel bir köy kahvaltısı yaptık ardından ayaklarımız kopana kadar gezdik.





Işıkla gezince uzun zamandır Koton'a girmediğimi Hakan Yıldırım'ın tasarımlarının görünce anladım. Tasarımları basın bülteninde gördüğümde çok güzel demiştim ancak canlı canlı görmek denemek daha da güzeldi. Ekim ayında koleksiyondan bahsettiğim yazımdaki resimde görünen pançonun siyahını aldım kesinlikle çok tatlı bi parça.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin