10 Şubat 2011 Perşembe

Benim Gözümden IFW 2011 - karışık




Defilelere giriş kartlarımızı almak için yukarıda görünen kalabalığa karışmak gerekiyordu. Organizayon çok eleştirildi ancak daha dördüncü moda haftamız biraz zaman vermeliyiz bence.


Zeynep Tosun imzalı bu elbiseye kesinlikle hayran kaldım. Hatta en kısa zamanda bir tanede benim olsun istiyorum:)





Zeynep Erdoğan'ın fırça darbeleri tartışmasız çok dikkat çekti.






Niyazi Erdoğan'ın Dolmuş'u çok beğenildi. Hele "miras değil alın teri " yazılı tshirtleri günlerce konuşuldu.


En çok beklediğim defile Simay Bülbül olmasına rağmen en az fotoğrafı bu defile de çektim. Neden bilinmez ama sanırım anın tadını çıkartmak istedim. Defilenin sonnunda Simay Bülbül ayakta alkışlandı ve bunu sonuna kadar hakketti :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin